02 11 2011

Miley C. Resimleri

Miley C. Resimleri |  görsel 1

Harika Miley C. resimleri buldum. Beğenirseniz ve yorum yazarsanız devamı da gelir.+5 beğeni isterim ama.♥ (inatçı keçinin biriyimdir.) Bebeğim harikasın....♥ Smiley.♥ Cadılar Bayramı için Miley evinin dışını süsleme yapmış. Devamı

02 11 2011

BaşlıkYazmakBileZorGeliyor.♥

Arkadaşlar anladım ki ben bu blogdan ayrılamıyorum.... Bu blogda sanki bana daha farklı şeyler varmış gibi geliyor.Bu bloga girince o gün daha mutlu oluyorum.Bunun nedenini bende bilmiyorum.Burası daha farklı.... Devamı

20 10 2011

Beğeni.♥

Demi ve Selena'mız için +6 beğeni alabilir miyim ? Devamı

15 10 2011

Resimmmmmm..

Resimmmmmm.. |  görsel 1

+3  beğeni alabilir miyim Selena için? Devamı

15 10 2011

Resim♥

Resim♥ |  görsel 1

Herkeze selam♥ Biliyorum uzun zamandır bloga girmiyorum.Blogu bırakmak istedim.Zor oldu bu tabi.Yeniden başlamak da kolay değil yani.Ama ben başlıyorum.Herhalde bloga yeni kişilerde katılmış.Hoşgeldiniz.Winx'den sıkıldıysanız winx paylaşmam. Resşm için +2 ve üzeri beğeni alabilir miyim ? Devamı

20 08 2011

SORU - CEVAP KETEGORİSİ AÇILDI!

İSTEDİĞİNİZ SORULARI BANA SORABİLİRSİNİZ.BENDE SİZLE CEVABINI SÖYLİYİM BLOGUMDA Devamı

20 08 2011

RESİM

MİNA-AZAD2000'E VE BANA BLOGUNDAN TAŞINMA DİYEN ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜRLER... Devamı

20 08 2011

YENİ OYUN

Yeni bir oyun çıkmış.Çok güzell bir oyun.Ben bayadır winx'in sitesine girmiyom.Yani yeni çıkmamış da olabilir.Bu arada blogumdan taşınmıyacağım.Bir yorum gelmiş çok beğedim.Yazıyoru ki: Lütfen taşınma blogun harika! filan yazıyordu az sonra yayınlarım resmini ..... Devamı

19 08 2011

TAŞINDIMMMMMMMM

TAŞINDIM EVET BU BLOGDAKİ BU KADAR YAZIYI VE YORUMU BIRAKMAK ÇOK ZOR BİLİYORUM AMA ARTIK BU BLOGUMDN ÇOK SIKILDIMMM. Devamı

19 08 2011

WİNX LOVE&PET

Evet arkadaşlar şimdi burada love&pet hayvanlarımızı ve resimlerini göreceğiz. Burda oyuncaklar daha.Sevgili Flora onları gerçek hayvanlara dönüştürüyor... Hahahahha... Eveett evetttt büyükk annnn   ... Devamı

18 08 2011

WİNX DENİZ KIZLARI

HARİKASINNNN   Devamı

17 08 2011

?

KİM BANA WİNX CLUP FLORALI ŞABLON YAPAR? Devamı

17 08 2011

WİNX CHİBİS

Yerimm seniii tşkk edin Devamı

17 08 2011

ÇOK KÖTÜ!

İstatistiklerr çok kötüüü yaa yorum yokk! Devamı

17 08 2011

WİNX 3D HARİKA RESİMLER

  Umarım beğenmişinizdirr.alıntı Devamı